TTG Czech

cover-201205TTG Česká republika vydává 1. Distribuční společnost, s.r.o., v licenci Travel Trade Gazette UK (publikace UBM). Travel Trade Gazette (TTG), které je v ČR registrováno pod číslem MK ČR E15541, je ochrannou známkou UBM.  Ředitelkou je Amara Zemplinerová.

Travel Trade Gazette jsou noviny pro každého, kdo se seriózně zabývá cestovním ruchem. Platí to ve světě, TTG vychází již déle než 50 let jako nejvýznamnější list profesionálů cestovního ruchu v desítkách zemí, a platí to i u nás.

Přinášíme nejnovější informace, informujeme o trendech, účastníme se veletrhů, upozorňujeme na nové destinace. Vedeme však také aktivní dialog s agenty a řadovými pracovníky v cestovním ruchu, pořádáme soutěže a nabízíme platformu pro nejrůznější názory.

TTG Czech je součástí celosvětové sítě médií zabývající se cestovním ruchem, kam patří také TTG UK & Ireland, TTG Asia, TTG Hungary, TTG Italia, TTG Mena, TTG Nordic, TTG Poland a TTG Russia.

 

TTG 2014 - obálkaTTG Czech Luxury vychází dvakrát ročně o nákladu 9000 výtisků, které jsou distribuovány na hlavních veletrzích luxusního turismu. Každé číslo také rozesíláme tour operátorům a cestovním agentům na Blízký východ a Severní Afriku, do Číny, Japonska a Ruska.

 

PDF verze: TTG Luxury – winter 2013

PDF verze TTG Luxury – zima 2012.

PDF verze TTG Luxury – léto 2013.

 

The Travel Trade Gazette vydává jednou ročně brožuru propagující Českou republiku jako jedinečnou destinaci MICE. Brožura je distribuována na hlavních veletrzích  jako je například EIBTM MICE 2013.indd(Barcelona), IMEX (Frankfurt) a ILTM (Cannes) a na dalších klíčových událostí cestovního ruchu jako je WTM v Londýně nebo ITB v Berlíně.

PDF verze Czech Republic & Slovakia MICE 2012/2013.

PDF verze Czech Republic MICE 2013/2014.

 

Kontakty najdete zde

Ceník a publikační plán Travel Trade Gazette 2014.

Ceník internetových stránek www.TTG.cz

Chcete vědět, jak Vám můžeme pomoct v oblasti PR? Čtěte zde.

 

Co byste měli vědět o TTG (novinách i týmu kolem nich):

-          Jsme tu od roku 1991 – a TTG bylo první médium pro odborníky v cestovním ruchu, pro něž píšeme již více než 20 let

-          TTG tým nastartoval jako v ČR jako první fenomén workshopů a otevřel bezpočet nových a dodnes klíčových kontaktů

-          Stáli jsme za prvním zimním francouzským workshopem, a pomohli tak otevřít tamní trh českým klientům

-          Od počátku 90. jsme byli prvními mediálními partnery velkých veletrhů cestovního ruchua těmi a umožnili účast první českých tour-operátorů na ILTM Cannes

-          Zorganizovali jsme první golfové turnaje otevřené jen odborníkům v cestovním ruchu

-          Jako první jsme začali udělovat ceny za kvalitu v cestovním ruchu: TTG Travel Awards. A děláme to dodnes.

-          Jako první jsme přišli s publikacemi orientovaným čistě na incentivní turistiku (MICE) a luxusní turistiku (TTG Luxury).

-          Byli jsme první, kdo dokázal namotivovat zástupce exotických zahraniční destinací k tomu, aby v ČR představili svoje nabídky a možnosti

-          Byli jsme první, kdo českým touroperátorům podrobně představil exkluzivní destinace jako Keňa, Fidži, Papua – Nová Guinea či Britské Panenské ostrovy

-          S námi dostali novináři i odborníci první možnost vycestovat do těchto exkluzivních destinací na press a fam tripy

-          Jako první jsme v příloze TTG International Edition představovali regiony ČR pro zahraniční publikum

-          Stáli jsme za první golfovou výstavou v ČR (Golf Show) a první zahájili propagaci ČR jako golfové destinace

Comments are closed.